jrocklover

Älskar seriöst Super Junior som fan...

Kategori: Allmänt

OMGDFSBSGHBcydfshjnxb gvyzfxbgewszf ewisxbnfed s OMFG OM HAN GJORDE SÅ PÅ MIG ASSÅ JAG SKULLE TYP OMG DÖTT ELLER NÅGOT OMFG JAG TROR JAG PISSAR PÅ MIG SNART HAN GÖRA SÅ PÅ MIG TÄNK ER BARA OMMMGGG
EUNHYK BA: WILL YOU MARRY ME?
SHANNA:YES!
EUNHYUK: NOW?
SHANNA:YES!
EUNHYK: LET'S GO~~*så tar han henne shand* lyckost hon är
JAG TYP SVETTAS!!!
OMG KEY DIN SNYGGING DU HAR FAN GJORT MIG KÅT *ursäkta språket*
'
ASSÅ MY GOD JAG TYP SITTE ROCH DÖR OCH KOMMER SNART BAJSA PÅ MIGGGG
Omg så söött och så frågar Ryewook om Sungmin också kan bära han så sjukt asså :P
detta är bara för gulligt asså jag får damp snart jag måste träffa Eunhyuk han är typ skit sexig och söt och snygg och fin och han verkar som en underbar pojkvänn ^^
tyvär mst gå och lägga mig nu :'( //Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: