jrocklover

BOYFRIEND<3

Kategori: Allmänt

Har lyssnat på dom ganska lääänggee sen sexan ;)<3 (nu går jag i sjuan) Men jag har blivit helt kär i doms låt JANUS lyssnar på dom om och om och om igen så nu tänkte jag skriva om sötnosarna :) Och det finns tvlllingar dom är så sjuekrbsfuhgvzcexgydg<bznxa jhz x8zmvgmy8eiwmdnvgnzedhx söööttttaaaaaa :D
Miembiers;;;;
Kim Donghyun<333 12 Februari 1989
Hyunseong<333 9 Juni 1993
Jeongmin<333 2 Januari 1994
Youngmin<333 24 April 1995 (en av tvillingarna)
Kwangmin<333 24 April 1994 (andra tvillingen) Hans hairflips
Och nu min bias i BOYFRIEND Minwoo<333 31Juli 1995 Maknae ska alltid vara söt och här har vi en riktig bra maknae ;)
'
Lite gif på dom och så..
Och nu doms låtar och så klart först Janus ;))) Denna gruppen är inte en sån hetingar eller dom är det men jag menar doms musik videon och så är inte hetiingaarr åååhh sexiggaa utan det är mer kawaii lite aegyo ni fattar saken här fast JANUS är typ den enda som är så här hetingar och yeaahh för dom rör där ni vet vad jag menar i videon ;) 
Ja och bara på ett litet slut en jävligt het bild på min man som togs när han dansade tyckte att han blev sexig så ja... hehehe... lite skämmigt och säga så till sin man efter man har varit gift i 38 år men ja grattis till oss ;D 
Och så en till för han hade sexiga ben där :)<3<3<3<3 //Zuki<3
 

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: