jrocklover

:D

Kategori: Allmänt

Okej kvinnor och männer där ute, jag sitte roch dör 3:20 måste sees asså jag dör som fan ahhahahahahahahhaah :D
Lite auditions men jag fattar inte blev Onew en k-pop kändis av att sitta och kratta för människor kommenterade det så jaa.. hmmm..
Taeminnie så duktig dom andra tjejerna döörr vad trro dom att dom kan bli med att stå och vara blyga ha Taemin som er förebild tjejer ;P
Key sötnöten ^^
Hennes röst OMG :O Hon är från SISTAR ni vet Hyo Rin ;)
TALANG ÄR ALLT JAG SER~~ 
Bommie, du med din röst <3
CL <333333
HENNES RAPP ÄR VACKERT SOM TYP EN ÄNGEL *___*
Ja här var det lite men medans jag kollar på dom tänker jag hur fan ska jag klara mig hahahaha SM Enterainment säger att det är okej med folk som inte är asiater så YAYAYAYAYAYYAY~~~~<3<3<3<3<3 //Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: