jrocklover

Ni vet...

Kategori: Allmänt

Ni vet om två år ska jag på en K-pop audition :) Så jag ville gå till SM men jag vet inte längre om just till SM och jag vet inte om det är sant detta med rykten :/ 
Att man måste ha en 13 års kontrakt (har inte ens levt så länge)
Att dom ställer in dig på en diet där du bara äter sallad och dricker vatten :/
Att om du gör fel slår dom dig och skriker på dig
Att dom är snällare mot SNSD än mot dom andra grupparna..
Att när Siwon och Han Geng var i sjukhuset sa SM att det inte finns tid att dom måste gå upp och dom kunde dö eller få hjärtattack .....
Och typ mer saker...
Denna videon är kanske inte sann men tänk så är den får kanske personen har inte subbat den rätt...
Men ifall allt detta är sant så tänker jag inte gå till SM
//Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: