jrocklover

Asså liksom ?!?!?!?!?

Kategori: Allmänt

Just nu kollar jag på 2NE1's Park Bom och hon är liksom perfektion hennes kropp, hennes utseende, hennes sjungande,och jag gissar på att hon är sjukt snäll också :D Men liksom hon är helt undrebar jag liksom sitter och gråter för jag vill liksom också vara så fiin hahah ^w^ Ja som ni vet jag tränar på att träna sjunga för jag vill faktiskt verkligen bli bra och jag har lärt mig en sak att det är inte alls så jätte sant att dte är bara folk som födds med den talangen kan sjunga för finns någonting som heter mirakel och det är det jag gör som dom säge ri serien To The Beautiful you att mirakel är ett annat ord för hård träning :D Så alla där som har drömmar bara kämpa på ge inte upp forsätt kämpa så lovar jag att det kommer gå bra för er :3 men iaf måga säger Bommie ser ut som plast men det jag ser med mina ögon är en helt otroligt vacker o opererad tjej så ja jag vet inte men ja...
Lite bilder på henne :) 
Och hennes underbara röst ^^
Här är MV:en till låten. Och killen som är med i den han är med i serien Bachleor's Vegetable Store :D
Ja visst dör man av hennes bra röst?!?!?!?!?
Jag vet inte vilken tjej grupp jag gillar mestt längre jag älskar både 2NE1, Girls Generation, Secret och T-ara , detta är mina favoriter men vilken jag gillar mest vet jag inte än så tro inte att jag har bara en favorit grupp av tjejerna men jag är en tjej som måste ha en favorit och jaaa efter ett tag berättar jag vad jag bestämt mig för :) //Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: