jrocklover

OH GOD

Kategori: Allmänt

HAR VARIT SÅÅÅ TRÖTT OCH LIKSOM MITT FINGER VILLE INTE ENS SKRIVA BLOGG.SE ÅÅÅHHH GODDNESSS~~~ Tänker inte be om ursäkt hehehehe eller jo till L.Joe, förlååååtttt lilla gubben att jag inte sa grattis när jag borde men jag gjorde en tårta för dig Hoppas du tycker om den :) Men för att jag åt upp dig så kan man inte se ditt namn förlåååttt :C
:) Hahhaha GRATTIISS bebisaar har redan gjort inlägg för Dongwoo och Jinyoung så nu blir det födelsedagssång till Kevin och L.Joe och sen damp på bilder med dom ^^
Kärlek från mig (mObba inte mitt hår har nyss duschat...)
Gratttiisshkkoo~~~
Lite födelsedagsbilder :)
Kevin<333333
L.Joe <333333
OMG MIN REAKTION PÅ L.JOES ABSSSSSS :D<3<3<3<3<3<3<33<3

GRATTIS GUBBARR>#<33<3<3<3<3
Har nyss kollat klart på hela serien Love Rain verkligen en av mina favoriter älskaaarr den 
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: