jrocklover

The Gazette<3

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar lite på denna ^___^
Men hade bestämt mig skriva om The Gazette en vacker J-ROCK grupp :) (En av mina favoriter faktiskt)
Jadå så som alltid börjar vi med mebersen :DDD
Ruki<3 1 Februari 1982 (Sång)
Uruha<3 9 Juni 1981 (LedarGitarrist)
Aoi<3 19 Januari 1979 (RytmGitarrist)
'
Reita<3 27 Maj 1981 (Bas)
Kai<3<3<3<3<3<3 28 Oktober 1981 (Min favorit i The Gazette och ja det är hans smile som jag älskar så dödligt mycket men vad sägs om en bild där han är sexig hmm?) Trummor förresten ;)
Ja nu doms vackrisar :DDD
En av mina stora favoriter Reilllaaa Reila Wooah Reila Reila oh :P
Denna också en av mina favvosar liksom Kara Kata Kata Kara Kata Katari :DDD
Okej kanske jag inte ska dampa för mycket hehehehe ;P
Okii men här är några låtar av ALLA doms låtar hehe :D Jag lovar detta är riktigt lite om man ska gemföra vad dom har annars ;) Okej men ha det så bra hejdåå //Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: