jrocklover

Asianfanfics<3

Kategori: Allmänt

Hejhej ville tipsa till folk som gillar läsa en hemsida med helt underbara historier ^^ Det är vanliga folk som vill dela sig med sin kreativitet och skriver böcker, med kapitel och allt~ Och dom är så bra på att skriva det. Innan jag började läsa på asianfanfics så gillade jag inte läsa alls men nu sitter jag i timmar och läser :DD Åh juste glömde säga, i böckerna är det alltis några K-POP kändisar med eller nåt sånt ;) Just nu är jag helt inne på My Crazy Hot Alians ;) Det är om EXO-K och den är jätte bra~ Ni som älskar EXO-K jag garanterar att ni kommer dö av heartbeating :P Hahah nej men jag dog nästan för dom är så bra att skriva det :O Själv skulle jag aldrig kunna vara så kreativ och komma på en bok med 69 kapitel asså! Ni tänker säkert orkkaa, bääää och sånt men sanningen är att jag sa också sa sen läste jag första kapitlet och så blev jag kär :D Det är så mycket som händer och allt (En blogg som också är om K-POP www.wowfaiil.devote.se) Personligen tycker jag ni ska läsa den och juste ni måste förstå engelska för dom flesta skriver på engelska ^w^ Men aja länk till hemsidan och länk till My Crazy Hot Alians ;)
www.asianfanfics.com
http://www.asianfanfics.com/story/view/162932/my-crazy-hot-aliens-comedy-fantasy-friendship-korean-romance-exo-exok
 
Lite heta gifoch bilder på EXO-K :DD
 
Ha det så bra och njuuuut ihjäl er ;) <3 // Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: