jrocklover

BIG BANG<3

Kategori: Allmänt

Konstigt nog har jag inte skrivit om BIG BANG *o* :O *Är det ens möjligt* Seriöst är dte möjligt?!?!?!?! Jag lyssnar på minst 5 låtar av dom om dagen, men jag har fotfarande inte skrivit om dom.... 
T.O.P (Han är min bias i gruppen) <3 4 November 1987
Här är T.O.P när han var ung så jdhdjshjdsuhdgvsuhgvuhvdgusdhvgduhvgdhdgvdhusvguihgvuhgyftdrdrstyuihgftdfduugyftrtyguyftdtyuiuyftdriuyftdsöötötötötötöötöttöötötötötötötötötöötötötöttt <3 
Taeyang <3 18 May 1988 (Mamma kolla hans 6pack)
G-Dragon <3 18 Augusti 1988
Här är G-Dragon när han var liten, så sjdhhsgdsuhjbvddbdihdjsh sööööttt <3
Daesung <3 26 April 1989
Seungri<3 12 December 1990
Gud vad het :O
Seungri: OMG my nose feels so big :PP
Och nu blir det lite olika bilder ;P
Och här är Taeyang och G-Dragon när dom är yngre, så jäkla söta :D Men en sak kolla sicken kläd styl ;') Så söta 
Och nu doms underbara låtar ;)
Okej jag tror nog det räcker, heheheh förlåt om jag dampar men älskar dom :) <3 //Zuki<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: