jrocklover

Block B<3

Kategori: Allmänt

Har faktiskt inte skrivit om Block B alls *o* Men iallafall dom har gjort en ny låt som är faktiskt SKIT BRA! :O men ja då är det dags att skriva om dom nu C: 
Members :D
Taeil ^^ 24 September 1990
B-Bomb ^^ 14 December 1990 
Jaehyo ^^ (Min bias i Block B) 23 December 1990 (OMO OMO OMO NI ANAR INTE HAN FYLLER ÅR EXAKT SAMMA DAG SOM JAG :D :D :D :D <3<3<3<3 Jag är en present till han på hans födelsedag hehe ni vet hans fru oj nej nej nej Sungjong är min man men han hära är min andra husband :D)
U-Kwon ^^ 9 April 1992 
Kyung ^^ 8 Juli 1992 
Zico ^^ 14 September 1992
P.O ^^ 2 februari 1993
Visst är dom söta :D<3
Nu doms låtar först den nya här <3<3<3
Okej det känns som det räcker för så länge :P Ja men visst är dom bra??? ja njut //Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: