jrocklover

GRATTIS LAY ^w^

Kategori: Allmänt

Idag är det Lays födelsedag. UNICOOORRRN~ :D<3  Hoppas du får det bäst sötis, att du inte blir sjuk, att det går bra med din kariär och massa annat bra :D <3 Första gången jag sog dig på en gång började jag älska dina smilegropar :D Dom är så otroligt söta om du någonsin kommer läsa detta så vill jag att du ska veta att jag alltis kommer va en EXO fan~ Till och med när jag blir 104889389984 år gammal, jag lovar ^^ Och ha det så bäst och lev livet på det sättet du vill låt inte hatare kränka dig för atta vet att du äger ut dom, ha så bra i ditt liv och jag hoppas att du kommer vara lycklig ^^<3<3<3<3 Saranghae<3
생일 축하 곡
Kärlek från mig till Lay <3
Och då får ni underbaraste Lay~ Vi älskar dig för alltid Lay :*
och en gång till... SARANGHAE!!!!!!! <3<3<3<3
//Zuki<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: