jrocklover

HAHAHAHHAHAHAH :')

Kategori: Allmänt

Har tänkt lite på Onew och hans kycklingar han är ju helt galen i dom och det förstår jag kyckling är ju så jäkla gött :O Men iaf så sog jag en bild ''Would you like to eat chicken with Onew or Hongki?'' Jag älskar Onew och så men förlåt Onew men jag tror du ksulle ha ätit upp allt utan att spara något till mig så ja Hongki blir det nog hahahahah, åh kyaa Onew älskar dig så mycket :') <3
På denna bilden inte för jag kan det där språket men gissar att det står för vanliga människor när dom hör ''kyckling'' (så der dom en bild hönor framför sig) och för K-POP fans (så ser dom en bild på Onew med kyckling) HAHHAHA så sant :')

Och så en vacker historia :')
THE END <3'
BETTER WATCH FOR ONEW
TOLD YA
HAHHAHAHAHA ja detta är vår roliga snygga, söta Onew ^^//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: