jrocklover

Hmmm...

Kategori: Allmänt

Har funderat på och flytta min blogg till blogspot och börja blogga på engelska såklart kommer jag flytta alla mina inlägg dit så det är helt lugnt men ah kanske ska göra det när den blir lite kändare hehe... vi får se~~ 
men saken är jag ville dampa lite på INFINITE bilder i detta inlägget men dom flesta bilderna kommer vara min bias (Sungjong) ÄLSKAR HAN SÅ FREAKIN MUCH~~~~ (Några bilder kan komma några gånger men det är för jag råkade ladda ner två gånger några av dom...)
Okki ska jag börja dådå???
Och en U-KISS bild för den är så sött :3
DAT ASSS! <3
GOOOODDD!!! JAG DOOG~~~<3<3<3<3 SÅ ******* heeeetettetet
Teen Top bara en bild :P<3
WOOOAAAHH KILL MEEE!!
MAJ GADNESSS SÅ JÄVLA SÖTÖTÖÖTÖTÖ SÅ JAG DÖÖRÖRÖRÖRÖ~~~
OMMMGG så jävla sööt som ni ser han är så jävla bäst pch jag älskar han för den han är kanske ska göra en video där jag uttrycker mina känslot för han~~ //Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: