jrocklover

INFINITE är mitt största kärlek~

Kategori: Allmänt

Jag lovar INFINITE är det bästa som har hänt mig, dom har ändrat mitt tråkiga liv~<3 Jag älskar dom för den dom är. Älskar dom lika mycket som mina föräldrar och jag klarar inte av att se enda tåre rinna på doms kind utan att jag börjar böla som detta: 
för dom är seriöst mina älsklingar och min bias Sungjong är helt perfekt jag vet inte om jag nånsin kommer hitta något negativt i han~ Ah klart inte dte är ju omöjligt Hahahaha glömde ;) Älskar INFINITE och jag ska hitta dom och träffa dom detta är mitt livsmål träffa INFINITE men inte bara på en koncär utan träffa utan någon annan fan och kunna prata ut mig hur mycket jag älskar dom om jag någonsin kommer ha chansen att fråga allt det skulle jag varit överlycklig egntligen lyckligast i hela världen. Eller om jag fick kontakt med dom skulle jag liksom dött av glädje om vi var vänner och jag gifter mig med Sungjong som är 8 år äldre än mig det är faktisktinte så mycket~~ Men älskar dom över allt annat och det kommer jag alltid göra~<3<3<3<3 Mina älsklingar folk tycker jag är löjlig men dom fattar inte hur mycket dom har ändrat mitt liv en gång när jag hade bråkat med min allra bästavänn jag mådde skit jag ba kollade på ena av doms musikvideo POFF! nu är sorgen borta~ Dom har funnits vid min sida utan att dom visste det alltid vid alla tillfällen överallt och hela tiden~~ Jag är en Inspirit 4ever~~ En Inspirit som slutar gilla dom är ingen Inspirit för dom är legenden dom är generationen till att denna värld ska funka utan några hinder~~ Älskar INFNITE MEST UPPFATTAT? MESSTSTSTSTTTT!!!! (asså kanske ni älskar dom lika mycket men jag menar att i mitt hjärta tar dom all plats! Perfekta älskade ungar :* Nu damp med INFINITE kanske kommer mycket Sungyeol men dte är inte för att han är min bias (Men älskar han otroligt mycket endån) utan för att jag var inne på en Sungyeol tumblr och där la dom ut massa söta bilder på han som jag laddade ner på datan därför tar jag dom som ligger på skrivbordet orkar ite leta hel köret <3<3<3
Åh kolla Sungjongs armhålor det håret <3<3<3<3<3
Här slår Sungyeol nallen och säger Lee Sungjong som om han slår på han <3
Och här slår Sungjong på hunden och säger Sungyeol som om han slår på han <3 
Och ingen av dom vet att dom gjorde dte hahahahahahhaahahhahahahahaha
Detta är jag när det är INFINITES comeback
Och nu yaoi <3
Och lite EXO M ;)<3
Ja njuuuututuutt och juste glömde säga änligt Sungjong är dte porr i Sungyeols data därför vågar han inte visa den till nån HAHAHHAAHAH sötnötar :P //Zuki<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: