jrocklover

Jaoo!

Kategori: Allmänt

Då har jag nyss sett klart en intervju med EXO-K :) dom var så söta och vill på peka tre saker
1. Sehun gör bluing bluing i den!  
2. Chanyeol har så mörk röst för sitt utseende men det är så sexigt så jag dör~
3. Kai dansar alltidi stolen när doms låtar kommer lilla dance machine ^^
Okay då får ni en länk på intervjun, den är så sjukt rolig och kolla på~~ 
Och ville säga att just nu håller jag på och kolla om på serien Panda and Hegehog~ Har redan sett den men kollar om för den är så gullig~ Och i serien är Donghae från Super Junior med :D Cool vavavavavh?!?!?! :) Aa men då får ni en länk på serien också ;)
http://www.viki.com/channels/7776-porcupine-and-miss-panda?id=7776-porcupine-and-miss-panda
Och en gif på Donghae <3
Min reaktion på Donghae i serien JAG BAAA MAIIINNNN
Hahah men ha det så jätta bra //Zuki<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: