jrocklover

Kai, du och ditt vackra smile!

Kategori: Allmänt

Kai har så vacker smile,sog nyss en gif som jag belv helt så här på: 
Och här är smilet:
så har jag hittat andra as roliga EXO gif hahahah :D
Och denna gifen är det bara doms fan som kan allt om dom som fattar (heheh stolt fan här, kan tillräckligt om dom)
Hahaha det var alla dom och så kan jag säga mina favorit i EXO-M och EXO-K ^^ (Kanske har gjort det innan men för säkerhetsskull)
EXO-K favorit är Kai<3<3<3
Och i EXO-M är Kris <3<3<3<3
Han liknar så mycket Hoang Duy om ni undrar vem det är så kan jag berätta nu ;)<3
När jsg var i Mallorca denna sommaren så var jag i en hotell och där så var det en asiatisk familj som kom och var i samma hotell det var 4 killar och två mammor, två styckna 20-åringar och två styckna 11-åringar eller dom var ungefär vid den åldern ;) Så jag gick till receptionen och frågade vad dom äldre heter så sa han mannen att ena heter Hoang Duyoch ena heter Hoang Hai så jag frågade också om åldern så sa han att Duy är 21 år och Hai 19 år, jg gissade på en gång vem var vem! Så jag började få känslor för Hoang Duy :O (Han klär sig as bra och har färgat håret brunt) och jag kunde se doms rum från min balkong så alltid när jag skulle lämna rummet så lämnade jag mobilen med kameran på så jag alltid fångar dom på kamera ;) och det var smart av mig för har fått bilder och video på dom :D jag började stalka dom och allt hahah ja och när jag skulle lämna Mallorca :'( så lämnade jag ett brev till han med min facebook och mitt nummer men nej inget har kommit varke meddelande eller sms eller missad samtal :'( men ja han liknade Kris som tusan så därför älskar jag Kris för då har jag känslan att jag är med Duy, kanske jag aldrig träffar han igen :( men ett hopp kan man alltid ha.....
Ja det var min historia :/ iaf ha det så jätte bra och njut av asien //Zuki<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: