jrocklover

Yaoi<3

Kategori: Allmänt

Igår på morgonen träffade jsag en kompis på vägen till skolan så vi hade en liten följe så börja vi snacka att hon gillar BOYXBOY det är typ gay killar som gör lite saker på bilder hehe sök på google om ni vill veta och så tog jag upp att jag gillar yaoi och det är likadant fast med asiatiska killar så ville jag visa er ungefär vad det är förnått och nej säg inte att det inte är lämpligt för det där är bara munnar som rör varandra och killar med kalsonger typ som när vi är på stranden och någon gay par är lite kärleksfull tänk på det sättet ;)<3
Detta är en par som jag addat på facebook som är ihop och gör yaoi då och då ^^<3
Terry och Anthony<3
Och lite av doms foto yaoi ^^
Personligen tycker jag detta är hur underbart som helst men ah alla har väk sina åsikter.
Anthonys blogg om yaoi om någon är intreserad ;) http://nikundesu.tumblr.com/
 
Kanske ingenting med yaoi och göra men ett måste att lägga ut :O
Och nu min underbara Sungjong~~ Älskar dig otroligt <3<3<3<3
INFINITE är såklart mina älsklingar så änligt mig blev dom bäst på alla fotona
Ja men det var allt :D Det fanns en youtube klipp me dyaoi men kan inte hitta den tyvär :'(<3 Ja men hoppas ni också tyckte om det //Zuki<3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: