jrocklover

:)

Kategori: Allmänt

Hahah har varit så inne i att kolla på serien så jag glömde bloggen men jaja, så är det :P Men idag har jag bara varit i skolan, sen på s:thansgården och i ICA för att köpa mjölkchocklad och lås till mitt skåp i skolan ^^ Ja nu så har jag duschat och skypat med Frida :) 
Hahah i skolan :)
skyypppeeee :) 
Och ville bara lägga ut en bild som jag kände mig lite träffad på, hahahahah:P ^w^
Men hade tänkt och göra en videoblogg, fast jag vet inte hahah vi får se :)
Detta var idag på s:thans med Arta och Masstewal, och den urgulliga svarta kaninen är Masstewals, den heter Frasse ^w^
Mina ny målade naglar, inte för att ni bryr er men alla bloggerskor gör det så why not???? Men asså varför bloggar jag ens hahahah????
Ha det så bra, god natt //Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: