jrocklover

An Cafe <3

Kategori: Allmänt

OMG jag måste berätta en jätte viktig sak :O ska på An Cafe koncer tillsammand med Massti :O NI anar inte hur lycklig jag är ?!?!?!?! VILL DÖ AV LYCKLIGHETEN :D Har redan beställt biljetterna och så :D OMG är så överöveröveröveröveröveröveröveröveröveröveröver gllllaaaaddddd :DDDDD Tänk att jag ska få se alla dom hära MIku, Kanon, Takuya, Teruki och Yuuki <3<3<3<3<3 Ni fårbilder på vem som är vem :D Innan i 2007 var inte Takuya och Yuuki med i gruppen :( Men då var underbaraste sötaste Bou med, Men han är inte med längre jag började gråta jätte mycket när jag fick veta det och nej det är inte överdrivet ;( Men är så glaaadddd :D
Förra An Cafe :)
An Cafe i 2012 :)
Hittar ingen stor bild på den nya An Cafe men i alla fall detta är dom visst är dom uber söta (JROCK band)
Detta är Miku ^^Visst är han sööt?? Han är fotfarande med! (alla i gruppen är söta ju) Miku sjunger!
Kanon (Min favorit i An Cafe) Han är fotfarande med! (Basist)
Teruki <3 Han är fotfarande med :) (Trummist)
Yuuki (Han är ny) <3 (Keybord)
Takuya<3 (Han är ny) (Gitarrist)
Och så Bou<3<3<3<3<3 som inte är med längre :'( (Förra gitarrist D:)
Och så lite av doms mästervärk ;)
 
 Snow Scene är sista låten dom gjorde med Bou :(
 
 
Och en låt som dom gjorde för Bou när han gck bort :'( 
 
OMG SÅ MÅNGA UNDERBARA LÅTAR DOM HAR! Dom har typ 10000000 fler jätte bra vill lägga ut alla men hahah skulle tatt typ mer än en vecka ;) men kommer göra jud et lite då och då ;)
Och nu video på Bous sista koncer här när jag kolla på dom börjajag gråta allra mest :( Om ni älskar An Cafe så måste ni kolla på alla dte är värt varenda sekund :'(
 
 
 
 
:'( sånt är livet :'(
Men aja nu ska vi vara lite positiva :) ska se dom är så glad :DDDDD
Kanoon min älskling ska våldta dig på konceren hhaha <3<3<3
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: