jrocklover

LM.C<3

Kategori: Allmänt

Ja då tänkte jag berätta lite om min favorit J-ROCK grupp ^w^ Vill ni veta vilken det är så läs vidare ;) LALALALALALALALLALALALALLALALALALLALALALALAL ta-daaaaahhhhh det är LM.C~~~ Älskar dom så mycket *__* Jag har varit på doms koncer ni kan få en bild från konceren och vilken tröja och skrivböcker jag köpte på konceren ;)<3
Och om nån undrar vad det är för en flaska så ska jag berätta nu ;) När jag var på koncerän så svettas ju Maya (och dom andra) ja och så drack han vatten i en flaska sen när han hade druckit upp halva så kastade han flaskan till publiken och OMG ni gissar inte :O Jag fångade den :D Och så drack sparade jag flaskan såklart, bara tänk hans spott och svett :DDDD min älskade flaska <3 Sen så sog Maya mig och så stog jag i 3edje raden i mitten av 12 rader ;) DEt var ju endå skit bra plats han syndes jätte bra och var nära ;)
 
I CAN HEAR THE POWER OF POLAND :D Ja denna koncerän var jag på ;) I Polen, för att jag är ju halv polsk så det är inget konstigt ;) OMG MAYA SA SÅ HÄR!
Maya: Can I ask one question?
Publik: yeeeeeeeessssss!!!!!!!!
Maya: Where is my Juliette?
Publiken: BDCBFHBFHBFVBHJFHDFBHJDFHFVYYFDYU4R5647839209387RYFGHBDJYFHDSYHY!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahah det som menas är att innan han skulle sjunga låten Oh my JUliette! så fråga han det :D
ÄLSKAR MIN ÄLSKLING <3<3<3<3 och hans smilegropar<3 :O okej nu blir det fakta om Maya och Aiji ;)
Fakta om LM.C :)
LM.C är en förkortning av lovelymocochang.com MocoChang är Mayas söta hund! Och gruppen skapades i 2006~ Medlemmar är Maya och Aiji~ Medhjälparna är Mackaz(Bas), Sassy(trummor), NomNom(keyboard) och DenkiMan(en bakgrundsdansare) :) Gruppen är as bra :)
Medlemmarna:
Sångare: Riktiga Namn:Masahito Yamazaki,
Stage namn:Maya,
Födelsedag:30 Juli 1979(33år)
Födelseplats:Japan  Nagano,
Blodtyp:AB,
Längd: 185cm
Gillar: Starbucks, ChupaChups,
Favorit band: X Japan
 
Gitarrist: Riktiga namn: Minzui Shinji
Stage namn: Aiji
Födelsedag: 17 november, 1974 (38år)
Födelseplats: Nagano, Japan
Blodtyp: A
Längd: 175cm
Gillar: prata i telefon, spela tvspel, shoppa och sova
 
Så det var väl all fakta ni behöver så länge ;)<3 Ha det så gött och godnatt(ni får en sovande Aiji) //Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: