jrocklover

Paus :)

Kategori: Allmänt

Ja då har jag haft en bloggpaus, för jag har haft mycket läxor och ille helt enkelt vila lite :D Hoppas ni förstår <3 Men aja nu så väntar jag tills Arta slutar sin hemspråk :D Ni får en bild på mig i min nyklippta hår, En länk på en låt som jag tycker om, En bild på när jag skypade med Zakiyah igår, En bild på en kille som jag var hemma hos i helgen (mammas kompis barn) så otroligt söt! och

En bild på en JÄTTTTEE bra serie som jag följer (To the beautiful you) har panik när jag kollar på den för den är så bra :D<3 ^^ ^w^(^3^) 
 
http://www.youtube.com/watch?v=6V_t--LOcJE
Om ni vill också kolla på den såhär är är länken jag garanterar att man blir beroende :D Kommer nya avsnitt varje torsdag och fredag kan inte vänta till 9an kommer ut MAAJJJGADDDD :D <3<3<3<3<3<3<3<3
http://www.kimchidramas.net/2012/08/to-beautiful-you.html
 
Och lite blogg tips kanske ;)
www.puzheen.blogg.se
www.pastelsong.blogg.se
www.suuuaaads.blogg.se
www.fokis.se
Ha det så bra// Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: