jrocklover

PSY<3

Kategori: Allmänt

Nu har K-POP blivit jätte känd tack vare en sångare som heter PSY~ Hans låt har spridits över hela världen ^w^ Fast han är ju skit bra ^^ Men stör mig lite på folk som säger jag lyssnar på K-POP, och sen man bara ''säg en annan låt än PSY-Gangnam Style?'' och dom bara ''ehhh....?!'' Så säg att ni gillar låten men inte att ni lyssnar på K-POP ;/ Vill att K-POP ska bli känd på sättet att man verkligen gillar dom så som jag till exempel inte att bara för man känner till en låt som är också lite gjort på skämt... Men aja nu ska vi vara positiva ^w^
Detta är PSY ^w^
Och den kändaste låten han har gjort
och så dom andra som typ är inte alls kända men jag gillar dom ^^
Ja han har fler men så länge så räcker domma ^w^
Ha det så gött och njut av han :D Nu ska jag träna på gangnam style dansen för det ska va en flashmob om en månad här i Lund i Malmö också men jag ska bara gå på den i Lund :) Ser väldigt fram imot det :D Dom har redan haft sin i Stockholm hoppas det kommer så många människor för annars är det ju ingen flashmob -.-  
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: