jrocklover

Dag 10.

Kategori: Allmänt

Ja då är det sista dagen jag gör denna challenge vavavava ^^ men ja då är det detta..
En bild som är över ett år gammal och en ny tagen bild
Jag kan visa en bild som jag tog när jag gick i 4:an/5:an ^w^
Här var Toffi typ 6 månader kanske :D (Han är nu 2 och ett halvt)
och en bild på mig och Zakiyah ^^
Ja ni ser vår vänskap har hållt länge vvavavav?? Hon blev vänn med mig första dagen jag kom till doms skola elle juste hon var sjuk då men när hon kom så blev vi vänner första dagen och nu är vi det fotfarande :') jag kommer ihåg när hon skulle typ skriva sin kompis lista så hon frågade mig om jag vill vara hennes kompis jag ba okej så skrev hon upp mig hahhahahahaha :')
och här en bild på när jag var bebis..
Och hur jag ser ut idag :)
Ja det var väl detta :P Hahahah jag ärinte så vacker osm ni kan se :P //Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: