jrocklover

FRÅGOR!

Kategori: Allmänt

Tänkte att folk vill lära känna mig lite så jaa ni får frågor och svar som jag kopierade från Suads blogg ^^ www.nattstad.se/suuuaaads.blogg.se

1. Är du singel? NEJ JAG ÄR TAGEN AV SUNGJONG
2. Är du lycklig? NEJ JAG BOR I EN HÅLA SOM HETER SVERGIE NÄR DET FINNS TOKIO OCH SEOUL DÄR UTE I VÄRLDEN
3. Är du uttråkad? NEJ INTE JUST NU
4. Är du ledsen? JA! Saknar Sungjong :'(
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej 
8. Är du en cooling? nää
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja :/ men dte känns inte som det (bråkar och sånt ni vet)

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Jo men endå inte.. för man kan inte bli helt kär i någon utan att lära känna den
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja Sungjong och Kai!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Jag gillade massa killar när jag gick i fyran/femman men jag var liten jag visste vad kärlek va så jag har inte varit riktigt kär i någon until I saw Sungjongieeee.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? Nej
7. Är du kär? Ja i Sungjong
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja med Sungjong

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Båda
3. Katt eller hund? Båda
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll med Sungjong
8. Pengar eller lycka? Lycka..
9. Dag eller natt? Dag?? Man sover på natten vet duuu ;)
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin…"
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej men jag har smitit när jag var 5 år (blev sur på mamma)
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja 
4. Hoppat Bungee Jump?  nej men jag skulle gärna vilja :)
5. Ljugit för någon du tycker om? Nej
6. Ätit en hel tårta? NEJJJJJJ jag är inte Valbona herre gud! (she loves tårta medans jag inte älskar det så mycket)
7. Gjort bort dig offentligt? JAAA 82728278728 GÅNGER
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har aldrig varit ihop med någon mer än Sungjong! 
9. Gråtit när ett husdjur dog? JAA!!!! Jag har haft jätte många men dte var alllra sorgligast när min hund dog :( fast när mina kaniner och fiskar och skölpaddor dog var dte också jätte sorgligt
10. Velat försvinna? Nevaaahh!!!

skit
Vad såg du på tv sist? Det var typ ett år sen jag kollade på tv :)
Vems blogg läste du sist? Suads ^^
Vad åt du sist? Vanilj pudding ^w^
Vem pratade du med sist? Mimmi ^^
Vem ringde du sist? Arta
Vem messade du sist? Izabella
Vad läste du sist "bok"?  EN asianfanfic som heter Luhan: The annoying brat
Vem pussade du sist? Min älskade mamma
Vem kramde du sist? Mamma
Vem bjöd du sist på något? Tror det var Arta och Masstewal på Mc Donalds för dom had einga pengar och det var synd och jag var så sugen så jag ba come on jag betalar ^^
Vad köpte du sist? EXO-K plansch som har kommit ska hämta den idag ^^ kommer bild

//Zuki<3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: