jrocklover

Nej nu räcker det!

Kategori: Allmänt

Räcker det inte att ni fick Luhan och ramla så nu ska ni få Kai att vara i smärta!?!??!?!?! era sasaeng fans eller vad ni nu heter....
Så nu ska jag berätta allt..
Det finns en negativ sak! och det är sasaeng fan!!!!!!!!!!!!!!
Det är fans som är för galna och har inte kontroll över sig så dom typ håller på och döda sina ''idoler''
Och jag tycker det är sjukt. 
Hur kan man liksom vara så hemsk och putta EXO så mycket och inte ge dom ett enda litet space :O
Lay var typ in puttat i papperskojj så var dom andra också det typ men Kai fick ont och blev skadad!!! Skämms dom seriöst intteeee??? Är dom ens mänsliga??? Herreguudd!!! Dom är inte ett skit fans! förlåt för mitt svärande men jag blev seriöst forbannad på hut folk egentligen kan vara! Ja jag älskar koreanska folket och allt men sorry sasaeng fans men ni förtjänar ingen kärlek!!!! Ni är som brödsmulor för mig som man måste torka bort och kasta för det inte ska vara jobbigt och smutsigt... Hoppas ni får en gärna någon gång för det ni gjorde är för mycket! Ni är inte människor herregud! också när Kai skadade sig så istället för att ta och hjälpa han och göra space så han kan gå så tar ni några jävla bilder?!???!?!?! är ni helt cp skadade eller?? Skaffa något liv än att skada mina bebisar... Ni får fan ta och dra åt helvetet innan jag skickar er ditt!!!!
Bilden när Kai är skadat tack vare några idioter ...
Och videon där Luhan ramlar...
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: