jrocklover

SUPER JUNIOR & INFINITE

Kategori: Allmänt

Blev ganska glad när jag sog att SUJU och INFINITE har träffat varandra och faktiskt är bra vänner med varandra :D<3 Och till och med Luna är med i några av bilderna :D Jag blir glad att två av mina favorit grupper faktiskt ät nära för SUJU har supportat och hjälpt INFINITE sen dom debuterade ^w^ så yaaaaayy~~~~
Så vi börjar med video där Kyuhyun kommer in ^
Och så nu Luna bilderna ^^
Nu Shindong som jag tror är närmast med dom ^^ DOm kramas så mycket med honom :')
Och här också med Secret och Jongiee som kramar Dongieee~~
Men Leeteukiee<333
med Heechul oppa :3
med Kyuhyunieeeee<3333
Och med Eunhyukiee~~~ Dom gör ett hjärts tillsammans :'D
Och med Yesuuuuunnnngg :D Och lite Secret här med och så en skåde spelare som heter Kim Joon och har varit med i Boys over Flowers (jätte bra serie fast grät as mycket för den var så sorglig)
Och nu med Ryewook och Sungmin (min bias i SUJU) YAAAAY<3
och nu lite olika ^w^
Och Orange Caramel är också med här som jag älskar eftersom dom är ganska bra vänner med Woohyun<3333333
Och nu bara Woohyun och Sunggyu med Kiseop och Kevin<3333
//Zuki<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: