jrocklover

HIIHIH

Kategori: Allmänt

Lite frågor man kan fylla i med INFINITE <3<3<3
Hur hittade du INFINITE?
Jag lyssnade lite på låtar så kom dom upp där vid små rutor så jag ba varför inte lyssna på dom? SÅ BARA BÖRJADE JAG ÄLSKA DOM PÅ DIREKTEN :D<333 
 
Din bias i INFINITE?
SUNGJONG ÄLSKLINGEN <333 Han är inte bara min favorit i INFINITE utan han är min bias av alllaa <333
 
Din bias i INFINITE på andra plats?
Asså det är för svår fråga jag älskar alla otroligt mycket <3
 
Första låten och MV:en du såg?
Första låten och MV:en var Paradise <33
 
Favorit låt av INFINITEs låtar?
She's back <3 Den gör mig alltid glad när jag är ledsen :)
 
Favorit av INFINITEs MV?
Dhe's back här också speciellt Japanska versionen ^^
 
INFINITEs låt som gör dig glad?
Ja She's Back ^^
 
INFINITEs låt som gör rörd?
Before The Dawn :C Woohyun gråter :C
 
Favorit INFINITEs photoshoot?
Hmm... DEnna
och denna 
Dom blir det nog tror jag faktiskt ^w^
 
Favorit INFINITE uppträde?
Ja när dom sjöng ''In The Summer'' då var dom sjukt söttaa dåå :3
 
Favorit era av INFINITE? (asså favorit tid av doms utseende)
Det är nog när dom spelade in She's Back Japanese Version ;)
 
Favorit INFINITE intervju?
Det är nog i sista avsnittet i Sesame Player :D
 
Bästa dansaren i INFINITE?
Det är nog Sungjong för jag gillar hans rörelser vet inte varför han bara liksom är bäst på dansa tycker jag :)
 
Bästa sångaren i INFINITE?
Det är Sungjong oppa :* För att han har så ljus och tjejig röst som får mig att vilja äta upp honom ^^ På andra platsen är det WOOHYUUUUUNNN
 
Den mest attraktiva i INFINITE?
Det är Sungjong för att han är maknae och då lyssnar han alltid på sina hyungs fast han inte vill göra något så gör han det hyungs säger till han ^^
Och Sungyeol för att han är så rolig och får alla att bli på bra humör :DDDD
 
Roligaste INFINITE medlemmen?
Sungyeol och Sungjong verkligen dom två är sjukt roliga assåå HAHHHAHAHA 
 
Sötaste INFINITE medlemmen?
Sungjong för att han är den yngsta och mest bebisiga och liksom helt kawaii och han är bäst <333
 
Favorit INFINITE couple?
Det är 1000% Myungjong (L och Sungjong) dom är bara för söta *____*
 
Vad gillar du i Sunggyu?
Att han tar hand om sina dongsaeng jätte bra och gör allt för att gruppen ska funka hur bra som helst ^^
 
Vad gillar du i Dongwoo?
Hans skratt och att han är typ gruppens kortaste :DD Hans skratt är så stort och höft och gulligt
 
Vad gillar du i Woohyun?
Hans mage, hans röst och att han alltid säger att han och hans fans är gifta och att vi är inte hans ''family'' utan att vi är hans ''lovers'' och sånt så jäkla gulligt av han :')
 
Vad gillar du i Hoya?
Att han är alltid typ den lugnaste i gruppen och att han alltid ler med sina vita tänder och hans armhålor <3<3<3<3<3<33<3<3
 
Vad gillar du i Sungyeol?
Att han är så rolig och typ man kan inte sluta dö av skratt tack vare han hahahah och han är så hyper duper söööttttt<3333
 
Vad gillar du i Myungsoo?
Att han liksom är så mjuuukk :3 I rösten och i hans utseende och hans beetende älskar han så mycket och att han kramas hela tiden
 
Vad gillar du i Sungjong? (Min bias)
ALLT ALLT ALLT ALLT jag kan inte hitta något som jag inte gillar i han ingenting som jagkan hitta och jag tänker iinte skriva allt för då blir det en hel lista och den kommer ni inte orka läsa lovar jag ;) Men nåt som jag älskar t.ex är detta ^^
 
Vilken gruppbild gillar du mest på INFINITE?
DENNA :D
 
Varför älskar du INFINITE?
För att dom har ändrat mitt liv till ett bättre och så finns det massa andra saker till varför jag älskar dom ;) <333
 
//Zuki<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: