jrocklover

Secret<3

Kategori: Allmänt

Ja då blir det dags för min älskade Secret en av mina favorit tjejgrupper ^^ Fast Girls Generation kommer alltid först ^^ Kan säga mina tre favorit grupper av tjejer och då är det SNSD, 2NE1 och sen Secret ^w^
Members.
Hyosung :) 13 Oktober 1989 (Älskar riskakorna på bilden)
Zinger :) 2 Februari 1990
Jieun :) 5 Maj 1990 (Min bias i Secret)
Sunhwa :) 6 Oktober 1990 
Ohh varför ska asiatiska tjejer alltid vara så perfekta dte är det jag och Frida snackade om idag att varför alla tjejer ska vara så vackar och perfekta!! Och + ha talang!! Vi har inte fårr nått av det.... därför bestämde jag och Frida först skaffa oss en kropp :D Så vi äter nyttigt från och med idag~~ Klarar jag det ens???
Typ denna låten passar till hur jag känner mig!!!! (dom som inte fattar koreanska så lyssna på refrängen för den är på engelska)
hahahh men nu är det Secret vi snackar om så nu doms söta och heta låtar ^w^
ja det var väl dom jag har hört ^^ Ja dom är så bar dom tjejerna och ÄLSKAR DOMS KROPPAR *___*
//Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: