jrocklover

Park Hyung Seok/ Hara<3

Kategori: Allmänt

Kommer ni ihåg han hära killen 
Jag har fått reda lite fakta om han ^w^
Detta är en kille som är en model och ibland är med i showserien och sånt han brukar inte sjunga men han är sjukt bra på det så då och då gör han det vad jag vet har han ingen egen låt ^w^ Men aa han är så underbart söt så jag dör <3<3<3
Namn: Park Hyung Seok (박형석)
Smeknamn: Hara (modelling name), bbjjang
Födelsedag: 28th of February, 1992
Längd: 172cm/5’8”
Våg: 55kg/121lbs
Blodtyp: B
Cyworld: http://www.cyworld.com/pkpk1188
Familj: Older brother, Park Hyungjun (member of SHU-I).
Uljjang kompisar: Ho Junyeon, Park Taejun, Bae Sanggon.
Är modell för: Aboki
Gud sicken sötis här kommer riktigt stor spamm med bilder på han och kanske några nice video om jag hittar några ^w^
SÅÅ UNDERBART SÖÖT OCH SÅ MYCKET SPAMM MEN VÄRT FÖR HAN HÄRA SÖTNÖTEN~ 
Åhh beställte för exakt 10 minuter sen detta söta skalet ^w^ EXO är inte min favorit grupp men dom kommer 5a i min lista ^^ Kan inte hitta INFINITE skalet fattar inte varför :'( Men denna är också så jävla awesome <3
//Zuki<3
 
 

Kommentarer

  • Kalsoum<3 säger:

    omg zuzanna hahah allt japanskt och korianskt!! ;P<3

    Svar: hahaha aa ^^<3
    Zuzanna Tanc

    2012-10-04 | 14:20:25

Kommentera inlägget här: