jrocklover

MINA TVÅ FAVORIT GRUPPER :')

Kategori: Allmänt

Min två favorit grupper INFINITE och SNSD gillar varann :') Nu ska jag förklara allt i detaljer och ta inte illa upp dom gillar inte varandra på det sättet som ni kanske råka misstänka och till och med om dom gjorde skulle jag suportat dom ^^

En diskussion om kändisar med Girls Generetaion. DJ Choi Hwa Jung frågar, ''You’ve made a comeback after a long while. Do rookie groups find it hard to approach you?'' Taeyeon svarade, “To be honest, a lot of rookie groups find it uncomfortable and difficult to approach us. So they greet us loudly with 90 degree bows.”

DJen forsatte fråga, “How do they react when you receive their greeting in a friendly manner?”Sunny svarade, “Honestly, it’s only been 4 years since we’ve debuted. So rather than receiving their greeting, I think it’s only right that we greet them too.”

sen frågade Choi Hwa Jung, “Are there any hoobae [junior] boy idol groups that you’ve had your eyes on?” Efter ett tag, Hyoyeon sa, “I think INFINITE is quite good. It’s nice to see them always trying their hardest.”

Andra membersen nickade med att dom hållde med och Sunny sa, “They came to greet us and give us a copy of their album when we were in the waiting room once. I was so touched.”

När dom frågade om en grupp dom väljer som tvåa efter INFINITE, Taeyeon sa då, “Am I not allowed to say INFINITE again?

Jag typ dog att mina bebisar säger så om mina andra bebisar ni anar inte ens hur glad jag blir :')

Och här en annan artikel jag hitta om dom ;)

Yoona sa, ''We are cheering for INFINITE, They’re extremely synchronized when it comes to their dance, and they work really hard“ (Maj gawd min bebishko Yoona sa så om mina andra bebishko jag typ dör hon är ju min favorit i INFINITE)

Så sa Tiffany, When we watch them dance, it reminds us of ourselves when we first debuted“, och smilade på tanken av minnen..

MC Lee Seun Gi frågade då vilken member av INFINITE left biggest expression (vet inte hur man säger på svenska impression :PPPP) Så svarade hon blygt att det är Hoya. Så visade Sungjong att hon bröt hans hjärta och han sa, ''Oh, maybe Hoya should’ve come out today instead…'' Sen började han skratta (Han skojade of course)  sen sa Zuki, ''Men älskling du har mig du behöver ingen annan :P'' i hennes hjärna då of course :PPPP

Okej men här får ni en bild ;)

Visst är det helt underbart asså jag typ dog :')<3<3<3<3<3 //Zuki<3
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: