jrocklover

OKAY :)

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaks och har vilat klart och är berädd för att börja blogga igen :D<3 
Så för det första OMG jag älskar alla dom hära nya låtarna som har skapats och alla dom är hur fantastiska som helst :D<3 Vi tar först den som kom ut först och det är Girls Generations nya låt I Got A Boy! Den är ju hur bra som helst och dom är så söta i den och det är sån vacker inspiration för mig för dom är så söttttttaaaa!!!! Kläderna och håret och allt :D <3 Min favorit låt just nu! Låten är också så jääävvvvlliigggtttt braaa ^^
Så det blir ett finger upp för den :D
Och nu Breakdown av SUPER JUNIOR-M :D 
JAG HAR BARA TVÅ ORD ATT BESKRIVA DEN LÅTEN *_____* DAEBAAAAAAAAAAAAKKK JEONGMAL DAEEEEBAAAKK~~~~~~ DEN ÄR SÅ BRA OCH JAG ÄLSKAR NÄR RYEWOOK SJUNGER ASSÅ DEN ÄR HELT UNDERBAR JUUU!!!!!!!MUSIKVIDEON ÄR OCKSÅ SJUKT JÄVLA AWESOME~~~ (synd bara att Siwon inte dansar... :C....)
OCH NU MINA ÄLSKLINGGGAAAARRRRR!!!!!! INFINITE-H (Som består av Hoya och Dongwoo) feat. Bumkey har gjort en låt som heter Special Girl och jag tycker den är helt fantastisk asså rappen är så jävla bäst omg dör och MUSIKVIDEON ÄR VÄRLDENS BÄSTA OMG SITTER OCH DÖR OMG KOMMER SNART SPRÄNGAS DEN ÄR SÅ JÄÄÄVVVLLLAAA SÖÖÖTTTTTTT OCHHHH HEEEEETETTTT OMMMGGG MIN TANGENTBORD HÅLLER PÅ ATT GÅ I SÖNDER :P <3<3<3<3<3<33<3<<3 MEN JAG ÄLSKAR DENNNNN....
Så det var väl det :) //Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: