jrocklover

TT___TT

Kategori: Allmänt

JAG ÄR FOTFARANDE SJUK.... OCH HAR VARIT DET SEN SÖNDAGS!!!! Har aldrig varit sjuk så länge när dte handlar om att hosta, ha ont i halsen och vara förkyld. Jag är sur men något som fick mig att bli på bättre humör är TINY-G ^w^ Dom är så söta~ Hittade dom på Yasmines blogg (www.pastelsong.blogg.se) hundrade gången jag säger det men kolla up den~ jätte bra är den..<3
Ja men i alla fall hoppas jag blir frisk snart så jag kan gå till skolan för annars kommer jag ha massor med läxor! Så ja Krya på mig. 
Och en till låt som jag hittade på Yasmines blogg som jag gillar~~
TAEMIN ÄR MED I DEN :'D
och fina Mint pratar på Thailändska till thai fans ^^ (LÖV HENNES SMAJL)
Och om Yasmine läser detta så vill jag säga förlåt att jag snattar från dig så mycket hehehe :D<3 AMMA TJUV
men aja ha det så bra everyone //Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: