jrocklover

30 Day Exo Challenge Dag 18, 19 och 20

Kategori: Allmänt

hehehe... har inte orkat :p Men aja ska jag göra EXO Challenges som jag borde ha gjort dom tre dagarna ;)<3
18. En låt från någon teaser som jag kan sätta om och om igen
Denna för att jag vet inte för att den typ har en lite komplicerat takt så det r alltid intressant och lyssna på den ;)<333
 
19. Mina sex top bilde rpå min ultimata bias i EXO (Kai då)
Jaaadååå ;)
1. jag gillar vart dina händer sitter....
2. hejting
3. Fixar sin sko :')
4.  DAT SMAJL
5. LEVER JAG?!?!?!? ASSÅ HEJ HEAVEN?? JAG ÄR TYP DÖD? MAJ GAWD VISSTE INTE DÖDEN SER SÅ VACKERT UT!!!
6. Och typ dennaaa :D älskar brommaaannccceee
Lite bilder på mig och Kai :) Första bilden är första gången jag var på dejt på stranden med Kai och den andra är när han erkänner till sina fans att han har redan någon han älskjar och det är jag :DDDD
20. En seriös bild på min andra bias i EXO<3 (KREEEESSSS)
LITE KUPPEL :D
Ha det så bra //Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: