jrocklover

:')

Kategori: Allmänt

sitter och typ dör :P
Älskar när Raina dör av skratt hahahahaahhahah
Och här mina ögon är på Dongwoo och Sungjong hela tiden ahhahahahahh
Seriöst asså kan Sungjong typ alla tjej danser eller hahahhahaha! älskar hur på 1:04 Sungjong säger till SUngyeol och dansa med honom så dansar båda hahahahahahahhahahahah och på 1:22 jag typ kan inte sluta skratta omg ahhahahhaha asssååå kommer börja gråta av skratt snart ahahhahahahahaha och så klart skinship maniac Myungsoo kommer och kramar alla hahahahah 1:39 :') 
OMG SÅ ÖVERGULLIGT SUNGJONG BARA BBUING BBUING OCH SÅ DÖR SUNGGYU AV SKRATT AHHAHAHAHHAHAHAHAH och sen joinar Sungyeol från ingenstans hahahah
OMG SKULLE DÖTT
Har märkt att Sunggyu gillar göra aegyo nu för tiden :D så synd sunggyu helt aegyoar sig och sunyeol kollar inte ens upp hahahah
Maj gawd som jag sa nu för tiden gillar Sunggyu och aegyoa sig och Sungyeol tack för kyssarna men jag vill hellre kyssa dig i verkligheteni dina sexiga sakftiga läppar ohhh Pervo Zuzanna börjar komma upp hehehehehe....
OH MAJ GODNESS VAFAN SLUTA VA SÅ SÖÖÖTTT SUNGYEOLIEEE!! SUngyu på 0:08 så sjukt söt och så älskar jag när dom kramas :D 
OMFG JAG ÄLSKAR DONGYEOL DOM ÄR BARA FÖR UNDERBARA :D
fina kläder...... hAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA typ dör kläderna :') men sexiga dom va fan
ha dom sprang iväg :P
BAM så blev Yeol allvarlig för första gången :P
HAHAHAHHAAHAHHAHAHHHHAHAHAHAHHaahahhahahahahahhahhahahhaahahahha världens vackraste skratt :D
okej jag vet jag läste det på kommentarerna men bara kolla liksom jag dör :')
''Oh come on he is our maknae'' Sunggyu låter som en äkta morfar och så gör han så alla börjar klappa och kolla på sungjong när han klappar han ba jaa elr huur hahahha :') Kolla som han tar hand om sina dongsaeng 
Sungyeols face när han säger What are you doing?!?!? HAHAHAHAHH 
Och Woohyuns skratt hahahahahahahhahaha :D verkligen min favorit del av Sesame Player :D ta om Woohyuns skratt ni kommer dö asså
90% skriv var av Sunyeoloch 90% av skratt var Dongwoo hahahahahahha och sungjong på 0:31 hahahhha
kiutisar
:)
'
musiken passar perfekt med denna vidoe världens bästa fan service 
Och en underbar låt :D
ja nu räcker det små människor ;) //Zuki<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: