jrocklover

HAHAHAHHA

Kategori: Allmänt

Jag har sett den videon men jag tänkte ldrig på hur söt G-DRAGOn är i deeen ^^ För att han liksom bara står där och det ser ut som han inte fattar något (han kanske gör men det ser ut så man baaa nawwweeee) Och FloRida bara You know hela tiden och jag trodde först han hade en LM.C tröja men sen så sog jag det var ett G :'( Men hahahahahahah Kolla GD han bara står och nickar och typ ahahahhahaah annars brukar han äga ut alla och prata mest så kommer någon som är äldre än han och är fråne tt annat land han är så tyst dååå ahhahahah
Och så doms låt ^^
Och denna är också skit awesome ;) Mina amerikanska favorit kändisar är ju Akon, Adelle, Black Eyed Peas och FloRida inte för jag brukar lyssna på annan musik än aiatisk men om jag nu måste väla så är det dom och alla dom har gjort en låt med någon K-POP kändis utom Adelle ;) Om jag fattade rätt så vill han göra en låt med 2NE1
Tycker dte är så sjukt bäst att amerikanska kändisar som jag gillar gör låtar med K-POP 
SUJU och andra membersen av 2NE1 diggar så sjukt mycket dom abaa yegsdfhbjkhsgjfsaså bäässtt ni ärrr hahahah ;P Och så lite Girls Generation cokså så söttaa
doms låt tillsammans ;)
och så tar vi Akon med WOnder Girls här också älskard en låten ;)
Så ja det var väl mycket om detta för så länge :D //Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: