jrocklover

K-POP challenge alla dagar.

Kategori: Allmänt

Eftersom det finns så många av sånna challenge och alla är olika så bestämde jag att denna ska jag göra hela nu :D Jag har gjort 2 dagar så jag börjar med dag 3 ^^
Dag 3. Favorit K-POP kill grupp :D
INFINITE OF COURSE :D OMG KOLLA HOYA OCH SUNGJONG I DENNA BILDEN <3<3<3<3<3
 
Dag 4. Favorit K-POP tjej grupp ^^
Girl Generation så klart :D
 
Dag 5. Favorit K-POP solo artist :*
IU alltid!
 
Dag 6. Favorit K-POP låtar TOP 5 .. Just nu är det dom hära men ni vet jag har inte samma låtar hela tiden ;)
1. Sunggyu - 60 second
2. BOYFRIEND - Janus
3. INFINITE - She's back Japanese ver.
4. B.A.P - Crash
5. SNSD - Flower Power
 
Dag 7. Favorit K-POP MV TOP 5 
1.
 
2. 
3.
4.
5. 
 
Dag 8. Mest ''ögonfångande'' K-POP MV
hehehhe typ denna
 
Dag 9. Min ultimata kill bias :D
SUNGJONG SUNGJONG SUNGJONG AND ONLY SUNGJONG <3<3<3<3
 
Dag 9. Min ultimata tjej bias :3
SJÄLVASTE UNDERBARASTE YOONA ^^
 
Dag 11. Bästa K-POP killen som dansar ;)
Sungjong eftersom hans rörelser är så underbara oh söta så man vill bara slå han :)
 
Dag 12. Bästa K-POP tjejen som dansar 
YOONA!! Efter jag sog henne dansa i musik videon Oh och Gee så kan jag inte säga att någon dansra bättre (av tjejer)
 
Dag 13. Best kill sångare :)
Sungjongieee ^^
 
Dag 14. Bästa tjej sångersakan :D
Yoona är söt och bra skådespelare och dansare ochhon sjunger jätte bra men jag kan inte säga att hon är bättre än Tiffany :D
 
Dag 15. Bästa kill rappare :D
OKEJ DET ÄR FÖR SVÅRT FÖR JAG HAR TVÅ FAVORITER OCH JAG KAN VERKLIGEN INTE SÄGA VEM AV DOM JAG GILLAR MEST SÅ VI TAR BÅDA OKIII????
Hoya och Dongwoo<333
så sjukt söt engelska :')
 
Dag 16. Bästa tjej rapparen :D
Sooyoung always ;)
 
Dag 17. Bästa kill ledaren
Sunggyu<3
Har aldrig ett någon som bryr sig om sina dongsaeng mer än han asså.!
 
Dag 18. Bästa tjej ledaren
Taeyeon tar ju hand om sina dongsaeng jätte bra :)
 
Så nu är jag klar :)<3
//Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: