jrocklover

30 Days Exo Challenge Dag 6 och 7.

Kategori: Allmänt

Sanningen är att jag hinner göra ett litet inlägg har en halvtimme på mig så ja så länge sitter jag och lyssnar på albumet Amazing Blue av An Cafe här är en vacker bild på den ^^
Den innehåller låtarna:
1. Amazing Blue
2. Blooming-saku
3. Bird's tragedy
4. Self Instruction Manual (Den går just nu)
5. Clouds over moon, windover flowers
6. You-know-who K Mental Clinic
7. End of Summer
Alla är så jäävvvlllaaaa brrrraaaa~~~~ Vill ni veta nåt mer om den får ni ta och köpa den ;)
Ja men i alla fall nu ska jag göra 30 Days Exo Challenge Dag 6.
Sötaste bilden på LuHan?
Det är 4 st som är mina favoriter vet inte vilken jag ska välja :/
Okej det får bli denna :)
SÅÅÅÅ SÖÖÖÖTTTTT
Och nu eftersom jag inte kunde göra igår så gör jag en till ;)
30 Days Exo Challenge Dag 7.
En bild som du gillar jätte mycket på vilken member från EXO som helst.
Åh det blir svårt men denna vinner ;)<3
Ja det blir domma :D //Zuki<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: