jrocklover

An Cafe <3

Kategori: Allmänt

Kanske jag har skrivit om dom innan men i alla fall då gör jag det igen ;P
och en quiz om nån vill göra http://www.gotoquiz.com/how_much_of_an_an_cafe_fan_are_you
Förra membersen :(
Bou<3<3<3<3 Min lilla älskling 16 September 1983 (förra gitarist)
Membersen som finns :D<3
Miku<3 5 Januari 1984 (Min favorit i An Cafe) (SÅNGGG)
har inget emot Justin Bieber men jag håller så sjukt med denna bildenoch detta är med alla andra kändisar (utom asiatiska då) 
Takuya<3 9 Februari 1988 (Gitasrrist nu)
Teruki<3 8 December 1980 (seriöst han spelar trummor underbart) (Trummist)
Kanon<3 5 Juli 1984 (Bas)
Yuuki<3 29 Agusti 1986 (nawe vad gullig smile) (Keybord)
Ja det var alla membersen så nu blir det doms låtar som jag är kär i ^^<3
okej han har fler men kanske jag inte ska spamma för mycket ni kommer endå inte orka lyssna på allt fast själva jag tänker hur kan man inte orka?!?!??!?!? //Zuki<3
söt hamster :3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: