jrocklover

BIRTHDAYYYSSSS :D <3<3<3<3

Kategori: Allmänt

Ja jag är tillbaks nu och kommer vara aktiv nu igen ^^<3 Så ja först ska jag ta upp att idag fyller C.A.P och T.O.P  år :D:D:D:D::DD<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Och igår fyllde Renishko år (Ren assåå :D) Ja så damp med bilder på dom och imorgon ska jag nog baka en tårta eller muffins för dom ^^ <3<3<33<3<3<3 Kärlek från mig till dooommm :D <3<3<3<3
Damp med bilder på Ren först tar vi ;)
T.O.P <3<3<3<3<3<3
En bild från en film som heter ''71 into the fire'' han är en av huvudrollerna :DDDD Ni ska kolla på den tycker jag ^^<3
C.A.P :D:D:D::D::DD::D:D:D:::DD
Ha det så bäst älsklingar, ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta no matter what ^^ Älskar er mest ni betyder grovt mycket till mig skulle inte kunna tänka mig ett liv utan er :D
//Zuki<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: