jrocklover

Så söötttaa

Kategori: Allmänt

Denna videon är så otroligt gullig och jag typ dog Sungyeol..
Och dennnaa aomgmmgmgmmgmgmgmg
typ dog när läste denna kommentaren som någon hade kommenterat :D 

Sungkyu-ssi:Ya! Lee Sungjong! ~amazed~ XD I can't believe this little...!

Dongwoo-ssi: Woo, that's our maknae! >/< It's kind of embarrassing...

Sungyeol-ssi and Woohyun-ssi: <//< This is kind of embarrassing...

HoBaby-ssi: ~ Having the time of his life ~ Oh my gawd! XD Hahahaha!

Myungsoo-ssi: Tonight Sungjong... tonight that body will be mine...

HHAHAHHAHAHAHAHHAHA Myungsoo älskaaararrr hahahahah<33333

MAH babies are too good on dancing~ 
I denna ser det ut som om ena av jurryn inte tycker om Sungjong, liksom hur kna man inte han är ju helt underbar ?!?!?!?!?
Jag älskar hur några folk kommenterar nu hittade jag någon som ba det låter som om dom säger Gay Shampoo men jag vet att dom säger dog shampoo på koreanska hahahah så jävla sant ^^
Nawweeee så syynnnnddd :O Älskar när han vill vara med men dom låter inte han (Sungyu då)
Har sett denna 10000 gånger men jag vte inte om jag har lagt ut den förr så här får ni den :)
Hahahha så söt Sungjong bara Omo~~~
SUPAH POWAH och Sungyeollie blir sminkad i bakgrunden nawe ^^
Hahhahahh Sungjong skrek på sin hyung och kallade han Sungkyu-ah inte Hyung, no no no Sungjong så gör man inte :P Alla skrattar utom Sungyeol han tar det på allvarligt HAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
Åh juste fick reda på att INFINITE kollar på Naruto en av mina favorit anime serie ^^
OMGGG så söt Sungjong råkar ramla 1:25 jag typ doogg så jääävvllaaa söööööötttt sen så bara mobbar Sungyeol honom OMG detta är bara för gulligt. 2:05 Sungjong är mobbad nawwweeeeee, senare 2:35 Sungyeol är så mycket snabbare på att gå än Sungjong hahahhah 2:50 YAH SUNGYEOL SLUTTA PUTTA SUNGJONG DET ÄR SYND ALLA MOBBAR HAN.
Naweee så duktig 
Så sööötötötötötöötötttt
Nawwee hjsxhbvckjhi cm chch vxhdc b√ªnvg hjnc vnbuewyuhizxgzl<uzy4 kwgwxgafvh2uigyeiurgfjh OMG min älskling ovfiugsioavhjdsaopgfvsohogvyhjxsjihfmds sååå sööööötötötötötöötöött MIN BBY SARANGHAE SUNGJONG I HOPA YOU SEE THIS I R#EALLY LOVE YOU OMMGGGG~~~~~~Han är så smal så han inte kan bära tjejen hahahah nawwweeee :') Älskar när han bara Annyeong~ 
Åh gud mina älsklingar varför älskar jag er så mycket jo för att ni är så underbara jag vill kyssa alla era rövar älskar er och jag ska hitta er någon dag ska ta med mig mat i ryggsäcken och kläder och så ska jag utfrda mig för att hitta er ^^ jag vet ju vilken stad ni bor i så det kommer inte bli så svårt :D
Så söt han är omg sluta SUngjong att var så söt för jag sitte roch typ svettas medans du elver ditt lyckliga liv utan din fru jag väntar på dig här hemma hörru kom snart oroar mig faktiskt ;P
Hahhahahahah Sungjoong döööööörr :')
Nawweeee Myungsooo :')
sötnosöstnossötnossötnoötnosötnosötnossöööööötttttnooooososssssssss
Okej är det inte lite för mycket nu okej njut av dom alla dom hära videorna är så värda och kolla på :)
//Zuki<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: