jrocklover

ASUM GÄSTER ^^

Kategori: Allmänt

Idag ska vi få gäster min mammas kompis och hennes man som också är min mammas kompis och doms barn ena är ungefär 3 år tror jag och han ena killen är 8 år ;) Men han är så awesome för att han gillar K-DRAMA så man ba BÄÄÄSSSTt :DDD Så tror nog kvällen kommer bli med K-DRAMA ;) Har nyss blivit klar med att läsa My Crazy Alians 1 nu ska jag börja läsa My Crazy Hot Alians 2 The Invasion :D<3 Och i denna kommer också EXO-M vara med så ser väl fram emot det ^w^ Älskar och läsa dom hära fanficsen dom är så bra :O Hahahah ja men ni får väl lite bilder nurå :)
Detta är Kris min bias i EXO-M älskar han *__*
Och detta är Ren när han var mindre så söööttt men sicken skillnad ändå :DD
Ren innan:
Ren nu: (SÅÅ SÖÖÖTT)
Men aa ska nog ta och skriva om NU'EST ;) För att Ren är från NU'EST ;) <3
//Zuki<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: