jrocklover

Kris äter~

Kategori: Allmänt

Jag sog nyss världens sötaste video på när Kris äter nudlar han kan typ aldrig sluta men han är så otroligt söt så det inte går och tro :') Jag hållde på och svimma, gud vad söt han är :O <3
Och nu lite fokus på Luhan så sööött så jag dör i början fick han nåt i ögat och om ni märker så blinkar han non-stop dör så söt :D<3
Och här pratar Luhan koreanska så gullig :')
Och nu EXO-M träffar små barn otroligt gulligt ^^Och gud vad jag vill vara hont jejen som Kris kramar ÅÅÅHHH jag vill också :'( Och om ni undrar varför Tao typ vänder sig mot väggen är för att: Tao: Hon är 9 år.
Kvinnan och Mannen: Är det sant?
Flickan: Japp
Mannen och Kvinnan: Hur vet han det?
Flickan: Han frågade mig nyss
Tao vänder sig och skäms för att han fuskade nawwwee :')
Och här dansar D.O. och Lay till MAMA, dom skäms i slutet dör så smexiga :')
ÅÅHH vill aldrig sluta kollapå dom underbara videon men nångång måste slutet komma :) Mitt livs mål är att träffa INFINITE och EXO, det är ett måste.
Ha det så bra ska forsätta läsa på asianfanfics ;)
//Zuki<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: