jrocklover

Om smalhet ;P

Kategori: Allmänt

Just nu vill jag bara berätta att jag gillar mycket mer vackra och ''kurviga'' kvinnor än smala som lillfinger modeller kolla själva....
Smala modeller! YUUUKKK~~~ Bra att dom har slutat acceptera sånna för modeller.... Sog en sån kvinna i Mallorca denna sommaren jag åt glass ahde ingen apetit längre om hon gjorde dte med meningen så kan jag säga hon är idiotisk men om hon hade anorexia så vill jag säga stackarn lilla men BÖRJA ÄTA TILL OCH MED OM DU INTE VILLLLL!!!!
Detta är verkligen den perfekta beauty!!!!
Och nu kurviga som också är helt perfekta beauty~~~~
Skulle vilja ha en kropp nån av domm två sista kropparna den första är helt enkelt en sjuk sjukdom :O
Och så en söt bild på Little Girls Generation ^^
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: