jrocklover

Spruta :D

Kategori: Allmänt

Idag tog alla tjejer livmodersprutan :D I början var jag sjukt rädd, fick gå in tre gånger och gå ut för jag tog för mycket tid men till slut så tänkte jag att Sungjong är brevid mig så gick det hur bra som helst! Tack Sungjongälskar dig mest min bias <3<3<3 :* (Ska börja skriva hur gamla kändisarna är)
Och det gjorde inte alls ont faktiskt~ Just nu har jag hittat en ny grupp den heter M.I.B, har letat lite fakta om dom och killarna är riktigt snygga och bra ^w^ 4 styckna sötisar ;)
Members (Lite konstiga namn men så söta)
5zic<3 26 Juli 1988
Cream<3  14 Februari 1990
SIMS<3 27 Februari 1991
Kangnam<3 (Min bias i M.I.B för att hans röst är som en ängelns, jag är seriöst kär i hans röst den är så bra) 23 Mars 1987
Och nu doms låtar ^^
Jaa det var dom jag har hört så länge hittade dom för typ 20 minuter sen :P Ja men ha det gött //Zuki<3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: