jrocklover

The Thousandth Man :D

Kategori: Allmänt

OMMOOOO!!!! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG CINCAAA?!?!?!?!? ÄR DETTA EN DRÖM ELLER VAD FY FARAON JAG LEVER INTE JUST NU ELLER HUR?!??!?! OMG WOOHYUN JA SJÄLVASTE NAM WOOHYUN FRÅN INFINITE ÄR MED I EN SERIE SOM HETER THE THOUSANDT MAN NI ANAR INTE HUR GLAD JAG BLEV SÅ KLART SKA JAG BÖRJA KOLLA PÅ DEN PÅ DIREKTEN ÄR HELT CP SKADAD FÖR JAG ÄR SÅ GLAD OMO :OOOO KÄNNE RMIG HELT... OH... YAH... DNDJNFNDJ.... OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!! 
Länk till första avsnittet: http://www.dramacrazy.net/korean-drama/the-thousandth-man-episode-1/
Som ni kan se er Woohyun inte huvudrollen med ENDÅN!?!?!?!? Det är han till höger med svart kostym :D :D : D: D:D: D: D :D: :D  :D :D  :D :D :D : D: :D Jag är för glad!!!!!!! 
Här är L och Woohyun ^w^<3 Så ******* sööttatattaaa?!??!?! Woohyun sitter på Myungsoos knän :D<3<3<33<3 ^^ Maj gawdness..... är helt yayayayayyyy!!!! 
Visst är han helt heeeeteettetetetetetetettttt????? OCH SÖT :3 LOVE YOU WOOHYUNNN!!! Du är ju med i min favorit K-POP grupp :DDDDD Du är inte min bias men du kommer före alla av andra grupper :D (För dom som inte fattar INFINITE medlemmarna kommer före alla andra K-POP kändisar) 
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: