jrocklover

U-KISS<3

Kategori: Allmänt

Jag kan inte fatta att jag inte har skrivit om U-KISS än, det är typ en av dom grupperna jag lyssnar mest på, HAHAH :D Men aja då är det väl dags nu ;)<3 Members först ^^
Kevin<3 (min Bias i U-KISS) PFFFF.... jag vill också vara så söt som han......
Eli<3 Han är typ den hetaste i gruppen :D
Älskar denna gifen man vill bara ta pusset ifrån han :*
Dongho<3 gud vad han måste vara söt...
Hoon~<3 Han har seriöst det här heta i sig :O Och hans abs, seriöst man dör XO
Detta gif var från serien ''Holyland'' den är assssss brraaa :DDD rekomenderas stort ;)
länken: http://www.mykimchidrama.net/search/?q=holyland
Och detta är hur mycket han hade gått ner i vikt och hur mycket abs han har fått ;)
Och denna bilden *bilden beskriver allt*
Kiseop<3 Han killen är gullig~~
Soohyun<3 Hannn äärrrr fyyffaan föörr snyyggg assååå ::OOOOOOO
Jag är konstig men älskar när asiater är gayar seriöst älskar~
 
Förra members<3 :(
AJ<33333 Men han sa att han ksulle komma tillbaks efter han hade studerat klart så det är en tumme upp för det ;)
när han skulle sluta :'(
Alexander<3
KIm Kibum<3
Och nu på alla dom ;)
Dom är bara så söta :')
nu doms låtar :)
Och Believe är min favorit låt ^^ Första gången jag hörde den så kände jag att detta är låten gjord för mina öron :P
'
Det räcker väl så länge?? Ja klart det gör ;) Ha det så bäst så hörs vi imorgon tror jag, godnatt ^^
//Zuki<3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: