jrocklover

Awe :')

Kategori: Allmänt

Lite söta video som jag bara måååste visa er faktiskt ^^ Detta är Zelo~ Från B.A.P (min bias i B.A.P) Älskar han~Han är bara för sööt och bara 16 år gammal nawwwee :') 3 år skillnad mellan oss ^^ Han är maknae i B.A.P ^w^<3 (B.A.P förkortning av Best Absolute Perfect) Kan ju visa hela B.A.P intervju om ni vill :D
Daehyun<3 Huhuhu vad snackar du om Daehyun att du harlång väg till bli snygg? Har du sett dih i spegeln.. DU ÄR JU FRUKTANSVÄRT SNYGG :O (avgudar hans röst) 
Bang Yong Guk<3<3<3 Nawwe vad gulligt :') 
YoungJae ^w^ Amen gud vad taskig person som endå lägger ut en bild på att han är tjock, jag tror på han och det är säkert inte så som det såg ut ppå bilden som han säger kanske lite men inte alls mycket ^^Min lilla sötaste YoungJae skit i idoterna vi fans alltid på din sida ;) Ni kan få se bilden :) Det är en lögn han är inte alls så tjock som det ser ut ;)
Himchan :*Jag kan förstå att sötis som du var känd i skolan ;P
JongUp :3 Naawweee han älskar kött, du är inte ensam om det haha jag med ^w^ 
Ja men det var väl alla sötisar :D Ja men ska vi då kolla lite på vilka awesome låtare dom har gjort vavavava???
 
Min favorit låt~~crassshhhh<3<3<3<3 
 
 
 
Denna låten är det bara Bang och Zelo som sjunger på ^^ 
Och denna är det bara Bang och Yoseob ^^Ja Yoseob har också en egen grupp ska skriva om den nån dag ^^BEAST ^^Själva han ser ut jätte gullig kommer en bild snart ;)
Alltid när jag lyssnar på den känns det som jag ska börja gråta :'( 
Men guuuddd vad dom är bra!!!!
 
'
Ja och det finns massa andra jätte bra låtar dom har gjort ^w^Men för nu räcker det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: