jrocklover

HÄRLLIIGGT<3

Kategori: Allmänt

Har nyss kommit hem från utflykten kan säga vi gick i typ 6 kilometer på orgenteringen eller om man ska vara exakt så joggade vi i 3 kilometer och gick i 3 kilometer~Aiggggoooo vad jobbigt det var~ Men endå stolt att jag gjorde det :') Men aja ni får bilder på hur svettig jag kände mig och så ;) 
Hhihih lite svettiga kändisar ^^så söta alla är och nu en video på min älskade Miyavi och Maya, älskar dom fast Maya har skapat ett eget band nu och jag har varit på hans koncär :'))) Är så överlycklig att jag har sett min älskling, älskar han sommmm fannn. är så glad att jag har sett dom :')<3<3<3<3<3<3 Så nu kommer det en video när Miyavi som pussar Maya och Miyavis låt och LM.C låt (Mayas band) ^w^<3
 
Nämen så synd, dom är jätte trötta :') älskar när dom pussas så det får bli en till video när dom pussar och när Miyavi pussar Kai från The Gazette och så en låt från The Gazette (Kai är trummisten)
 
Naaawweee<3
och nu Kai och Miyavi^^
 
LM.C låt ^^
 
Och jag bara måste lägga ut denna bilden på Miyavi och hans jättee gulliga dottrar :')
och Miyavis fruuu<3 (Hon är så vacker så jag dör :O) Hon är en sångerska och heter Melody~
Och nu Miyavis låt^w^
 
Melodys låt (Miyavis fru) Och visst sjunger hon underbart vackert :O Ååhhh gud vad vacker :') Nej men vad vackert jag dör ...
 
Och nu The Gazettes låt :)
 
Alla dom hära är japanska ;) Och alla är J-ROCK kändisar utom Melody hon är J-POP ^^
Mycket Japan det blev nu, men den förtjänar juuu :D
//Zuki<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: