jrocklover

Uppträd!

Kategori: Allmänt

Ja jag vaknade för ungefär en och en halv timme sen ^^Och nu är jag klart fixad och allting, och snart ska möta Masstewal, Valbona och Arta vid skolan för vi ska gå till kulturnatten idag :) VI måste komma tidigare för att vi ska uppträda så vi måste hjälpa till! Vi ska spela låten Good Feeling- FloRida :) Hela vår skola ska uppträda egentligen :) Men i alla fall, ha det så jätte bra vi hörs senare :)<3 //Zuki<3 ^w^ ^^
Och juste ville säga nej har ingen fondution eller något har börjat använda jätte bra krämer (AcneLine) så efter dom älskar jag min hy ^w^<3 
 
 
 

Kommentarer

  • Jensen! (Jenny och Theo) <3 säger:

    Det var bara 7:orna inte hela klassen!!!! :)

    Svar: Ja jag vet sa fel ^^
    Zuzanna Tanc

    2012-09-17 | 20:10:25

Kommentera inlägget här: