jrocklover

Välkommen till min nya blogg ^w^

Kategori: Allmänt

Konnichiwa! Jag heter Zuzanna men kallas Zuki av några personer som jag helst vill bli kallad för ^^ Jag är född 23 december 1999, så just nu är jag 12 år och fyller snart 13 C: Jag älskar K-POP (koreansk pop), J-ROCK (japansk rock), C-POP (kinesisk pop) och J-POP (japansk pop)<3 Helt enkelt älskar asien och asiatiska killar som jag kan dö för, hihi^w^ Så bloggen kommer handla om mitt vardagliga liv och asien. MYCKET musik kommer det va ja ;) Och jag vill inte ni klagar på att jag inte bloggar och blahblahblah för jag tänker ju inte få dåliga betyg tack vare bloggen, haha :P<3 Men aja hoppas ni tycker om den, Sayounara <3 
Det blir en bild på mig sen fredags i skolan~ 
Hoppas ni har det bäst //Zuki<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: